fredag den 10. december 2010

Til og fra kort

Et lille udpluk af årets til og fra kort. Jeg får slet ikke brug for dem alle, for jeg er så heldig at min svigerinde har ordnet stort set alle de fælles julegaver, så det må jo siges at være nemt for mig.Laver du også selv dine til og fra kort eller får du gaverne pakket ind i butikkerne?
Nogle dage pakker jeg selv ind og andre gange så orker jeg bare ikke, så er det altså nemmere at få butikkerne til det.

PS Tusinde tak for alle jeres søde, sjove og hyggelige kommentarer og rigtig god week-end til jer alle.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet lækre :D er især vild med de røde med julemanden. Ja planen er at jeg selv skal lave mine til og fra kort. Meeenn nok ikke lige i dag, for her sidst på eftermiddagen skal jeg med børnehaven ud og finde julemanden og så kommer der lige 3 børn mere som skal være her til i morgen. Så lige nu er det med at få det lavet jeg skal nå.. griner. Håber du får en god weekend

    SvarSlet
  2. Jeg prøver at lave mine egne til og fra kort, men tiden skal være til det. Jeg pakker altid mine gaver ind selv, det er hyggeligt og et nyt tema hvert år. Sidder en sen aften på gulvet med pakker, bånd, julemusik og the skønt.
    Fine til og fra kort du har fået lavet : )
    Skriv lige når du har fået bagt pebernødder, er spændt ; )
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  3. Jeg pakker selv gaver ind - bruger samme farve og bånd til alle pakker. Som regel ensfarvet papir, da jeg ikke er så vild med det trykte julepapir. I år er farverne lilla og sølv - det vil gå igen på borde juleaften og 1. juledag, hvor jeg skal have gæster.
    Til- og frakortene laver jeg også selv, gør bare ikke så meget ud af dem, som dig :-)

    SvarSlet
  4. skønne gavemærker og ja jeg laver selv min til og fra kort. Det er nemlig det mine tags bliver brugt til

    SvarSlet
  5. Ej hvor er de bare blevet flotte.
    Jeg laver også altid mine egene til og fra kort selv. Tror jeg vil finde min tag-dies frem og bruge den iår.
    Du må ha' en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  6. Flotte til og fra kort. Især den med julemanden falder i øjnene.
    Jeg pakker altid selv ind. Elsker at lave fine pakker - og snydepakker, hvis det er noget, der ligner det, det er. Feks. CD'er.

    Til og fra plejer jeg at lave selv - men i år, hvor det bare kniber med tiden.......rigtig meget ....så bliver det færdigkøbte + nogen fra sidste års lager. Øv...synes vi skal flytte julen hen i januar..LOL.

    Hav en dejlig fredag aften.

    SvarSlet