søndag den 19. december 2010

Årsbog for- og bagside.

Som lovet.
Her det bagsiden - teksten siger Godt Nytår 2012. Det dejlige ved sådan en bog er jo netop, at det for mig, er fuldstændigt ligegyldigt med farvemach. Jeg bruger det papir jeg føler for og her er det altså meget pink *G* Min forside. Det er omslaget til en A5 blok der er beklædt med stof. Stjernepapiret er fra Websters og det er syet fast på maskine. Ovenpå dette er der ligeledes med maskine syet nogle tags fast. Pyntet med lidt af hvert af lækre ting jeg havde liggende.
En anden erfaring jeg har gjort mig fra sidst er at, denne årsbog skal ligge ved min scrapplads - så har jeg den tæt på og vil alene af den grund få brugt den mere.


10 kommentarer:

  1. Så lækker. Det er netop friheden i valg af farver der har været fedt ved dagbogen.

    SvarSlet
  2. Wow super lækker især din forside : )
    Farverne bestemmer vi da heldigvis selv og pink, jeg jeg rigtig godt li *GG*
    Jeg kan slet ikke tænke på dagbog endnu, mellem jul og nytår måske, ellers så snart der kommer ro.

    Rigtig god 4 advent

    SvarSlet
  3. Godt med erfaringer og skøn bog.

    SvarSlet
  4. Den er bare så superlækker! Håber at få lov til at se den "live"
    Dejlig afslutning på bogen: godt nytår! Det må jeg huske når jeg en gang afslutter min nuværende bog ;-)

    SvarSlet
  5. Åhhh hvor bliver den flot. Glæder mig over, at se du har kunnet bruge nogle af kalendergaverne :)

    SvarSlet
  6. Den er super flot :) God idé at lægge den ved scrappladsen.

    SvarSlet
  7. Superflot bog. Og så er dit papirvalg da bare lige i øjet.
    God ide at have den foran dig......man glemmer jo let. LOL.

    SvarSlet
  8. Lækker bog - glæder mig til at se hvad der kommer i din 2011 bog :-)

    SvarSlet
  9. Din bog ser meget flot og inspirerende ud.

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare alt for super flot!!!

    SvarSlet