mandag den 13. december 2010

Inspiration

Jeg har være forbi jeres blogge og lægge kommentarer hist og pist. Det er da helt utrolig så meget vi alle får blogget i den angiveligt travle måned.
Jeg arbejder på et julealbum (bliver nok ikke færdigt før mellem jul og nytår), jeg har lavet det sidste LO til min datters konfirmationalsbum og nu er datteren og jeg så småt begyndt at spekulere på hvordan indbydelserne skal se ud.
Personligt har jeg ikke så meget at vise jer i dag, men jeg har også været på langfart i blogverdenen og vil da anbefale i lige kigger forbi her, her (især det Lo der hedder Family Photos), her og her for lidt inspiration.
I kender dem måske allerede, men gamle venner er det altid rart at kigge forbi.
Fortsat god Luciadag til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Ja, det er vildt så mange der blogger og det er næsten umuligt at nå at kommentere alle steder. Og jeg vil så gerne!!!
    Håber at december er god ved dig og dine!

    SvarSlet
  2. ja syntes også det er lidt skægt at man får klemt det ind i en måned hvor der ellers er mere fart over feltet end normalt

    SvarSlet
  3. Jeg prøver også på at komme rundt på alle blogge, men kan ikke nå at kommentere alle de skønne ting hver.
    Alle dine link virker ikke hos mig så jeg har ikke set dine anbefalinger

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet