mandag den 9. august 2010

Weekendens produktion.

Så er det endelig blevet tid til at fremvise weekendens produktion. jeg fik lavet 7 LO's så i må se om i har tålmodighed til at se dem alle igennem.
Jeg vil ikke sige så meget i kan gå direkte til kiggeriet.




















Sidst men ikke mindst, så er denne blomst hjemmelavet efter Meltesens forklaring og megen kiggeri ved både Meltesen og Charlotte. Jeg har ikke selv en retro punch, men den er røget på ønskelisten LOL.

I bør smutte forbi de andres blogge og deres weekend produktion.
Ravn Design Hun har lavet bla et lækket minialbum.
Meltesens blog Hun har lavet omkring 100 blomster!!!
Rennes verden Hun har lavet et minialbum og årets første julekort.
Susanne, kendt som faster på forum har endnu ingen blog, men det kan være vi er heldige at hun lægger billeder i forumtråden. SMIL.
Gåsens Mormor Hun har lavet et lækkert minialbum.
Sidste deltager var Anne og der er heller ingen blog, men jeg er sikker på i har set nogle af hende skønne LO's i forums galleri. Hun har en svaghed for grøn har jeg lært. SMIL.

10 kommentarer:

  1. ih nogle lækre LOs du har lavet :D mega flotte!

    SvarSlet
  2. Sikke flotte lo'er du har fået lavet. Smart at skrive voksen med x... Og en flot blomst...

    SvarSlet
  3. Sikke aktiv du har været i weekenden, men søndagens regnvejr har sikkert inspireret til indendørs hygge og scrap ;-)
    Rigtig fine LO's du har fået lavet, der er mange fine og sjove detaljer!

    SvarSlet
  4. Jeg skal si du har været aktiv, så meget flot at se. Imponerende.

    SvarSlet
  5. Det er godt nok noget af en produktion - og flot som altid. Sjovt med den woxne tekst.
    Flot blomst.

    SvarSlet
  6. Hvor har du været flittig og hvor er de flotte.

    SvarSlet
  7. Nøj, nogle SKØNNE LOs!!!! Jeg er især helt vild med det første - det er SÅ godt :o)

    SvarSlet
  8. Hold da helt op hvor har du været produtiv - de er rigtig fine alle dine LO'er. Jeg vil smutte forbi de andre :0)

    SvarSlet
  9. super flotte lo'er, du har sandelig haft travlt med dine kreativiteter

    SvarSlet
  10. Hej du1 Tak for sidst, det var bare smadder hyggeligt! Skønne layout du fik lavet og ja vi var da rigtigt produktive allesammen!

    SvarSlet