fredag den 30. juli 2010

Nye doily's, kommer i morgen.

Efter mit sidste indlæg gik tiden op i familiefester og super skønt sommervejr. Læsning af omkring 10 romaner og total afslapning. SKØNT.
Jeg er så glad for alle jeres søde komentaterer, og jeg lover at jeg lige straks er klar til selv at komme på blog rundfart igen. Har fulgt lidt med på sidelinien i jeres sommerproduktioner, vildt så produktive i er!
Jeg har her til aften lagt sidste hånd på mine 4 sidste doily's, men lyset er ikke godt, så billeder må vente til i morgen. Så skal de bare monteres på min 30 x 30 lærreds ramme og hænges op. Det skal i også nok få billeder af.

Vi ses igen i morgen. Sov godt.

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at se de færdigtmonterede doilys. Det er jo altid rart med ny inspiration *S*

    SvarSlet