søndag den 11. april 2010

Kursus hos Unik

Der har været lidt stille på bloggen henover påsken. Pga. bøvl på arbejdet har kreativiteten heller ikke været til stede. Jeg tror på det er ved at løsne op nu og hvad kan sætte bedre gang i kreativiteten end et kursus hos Unik? Vi skulle lave et opskriftsalbum og her ser i mit resultat:



Jeg er stadig lidt overrasket over hvor godt det blev. Jeg er absolut ikke den bedste til at sætte blomster og bling sammen.
Dagen i dag er også dagen hvor jeg har fået min første bestilling på et kort til en konfirmand. Det ender jo med jeg for alvor kommer i gang med kortmageriet også.

Inden påske fik jeg lavet dette LO:



Billedet er et udklip fra et lokalt idrætsblad som jeg klippede ud forrige år. Nu fik jeg pludselig ideen til at få det brugt.

2 kommentarer:

  1. Tak for sidst:-) Syntes også det var en rigtig hyggelig dag. Jeg kan ikke finde hende din venindes blog...kan du sende et link til mig??

    SvarSlet
  2. Flot opskriftsbog og lækkert layout. God ide med at bruge et billede fra et blad.

    SvarSlet