fredag den 23. april 2010

3 nye kort.

Jeg har været sammen med en god veninde i dag Mariala. Der er ikke noget bedre end at kunne kombinere snak om løst og fast med vores fælles hobby - scrapbooking.
Jeg fik lavet disse 3 kort i dag.


Hæng mig ikke på på det, men jeg mener papiret var Cosmo Cricket.
Jeg går ikke vældig meget op i mærker, men bruger det jeg kan lide.

Cosmo Criket igen, vist nok ;-)
Alle tekst stemplerne er Stampin Up og borterne er standset ud med en Martha Stewart borderpunch. Skønt at vi også kan dele værktøj når vi er sammen.

En anden god ting er at jeg på disse kort får brugt en del bånd, og det er jeg ved at have et ret stort lager af efterhånden. Så godt at det ikke bare ligger og samler støv.

Kan nogen af jer kende dette papir?
Jeg er garanteret ikke den eneste der købte dette, det var også i rosa og sandfarvet.

Den pinke farve går godt til alt det sorte papir og bånd. Min datter på 14 kunne sjovt nok bedst lide dette kort.


Så blev der atter opdateret på bloggen. Håber i kan lide hvad i ser og mange tak for jeres søde kommentarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar