tirsdag den 18. januar 2011

*8*

Denne blog verden er fantastisk givende og man møder så mange søde og kreative mennesker. Se bare hvad søde Angley har sendt i min retning - sikke en dejlig overraskelse. And it goes like this:
By accepting this award I will complete the following:
1) Thank and link back to the person who awarded me.
2) Share 8 things about myself.
3) Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
4) Contact those bloggers and tell them about their awards.
Så nåede vi til den del jeg synes er svær - 8 ting om mig:
1) Jeg elsker årstidernes skiften i Danmark men jeg synes også vinteren er hård at komme igennem. Jeg savner dagslyset og bryder mig absolut ikke om at det er mørkt både når jeg tager afsted og når jeg kommer hjem igen.
2) Jeg elsker at være kreativ og det udfolder sig på mange forskellige måder. Jeg elsker farver og indimellem går det måske nok lidt over gevind.
3) Jeg elsker at være i selskab med andre scrappere, der er plads til vores forskelligheder og det er enormt afstressende for mig.
4) Jeg glæder mig helt vildt til for første gang at skulle deltage i et udenlandsk scrapevent.
5) Jeg oplever indimellem at livet spænder ben, heldigvis er jeg ikke den der lader mig slå ud. Jeg skal nok komme op igen!
6) Jeg elsker musik der rører mig.
7) Jeg elsker at lære nyt.
8) Jeg er faktisk ret genert.
PUHA, det var ikke nemt...........
Her kommer så de 8 jeg har valgt som modtagere.
Marianne: hun er en stylish scrapper, der kun blogger lidt ;-)
Lina: hun laver smukke kort og fed artjournaling.
Majer: altid et besøg værd
Charlotte: en kvinde med sine egne meninger og fantastisk kreativitet
Pia: sikke en kreativitet og fantasi
Birgit: hun er sød og imødekommende.
AKA: Danmarks mest aktive kommentarlægger og altid i godt humør.
Didde: en kær scrapveninde
HMMM beklager oplæggets udseende, men jeg kan ikke få lov at lave mellemrum ???????

5 kommentarer:

  1. Takker takker!
    Er lidt misundelig på din udenlandstur! Glæder mig til at se billeder, LOs og skønheder derfra!

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig har du fortjent sådan en award! Dejligt at læse med hos dig (og jeg læser med, men får ikke altid kommenteret).

    SvarSlet
  3. Nææææh, tak skal du have for awarden. (Jeg har godt nok fået et par stykker.)Også tak for de søde ord.
    Ja, jeg lægger lige en kommentar, næsten på hver blog jeg er inde at læse. Jeg bliver selv så glad for kommentarer, og tror jo at alle andre har et ligesådan. Så jeg føler det som en måde at sprede lidt glæde på !!

    Sjovt at læse de 8 punkter om dig.
    P 8 overrasker mig lidt...og p 4 glæder jeg mig til at høre mere om.
    Hav en dejlig dag - trods mørke og trist vejr.

    SvarSlet
  4. Takker mange gange, skal nok blogge noget mere her i 2011 :)

    SvarSlet
  5. Tusind tak Linda : ) nu må jeg heller gå i tænke boksen tihi.... 8 punkter om mig ups *G*

    SvarSlet